lørdag 9. desember 2006

*Superførnøyd!!*

Jess, da har jeg ENDELIG  begynt på salsa 3-kurs!! -Og jommen er jeg ikke halvveis allerede... Blei heilt forfjamsa øve år fort 6 timer faktisk gikk!!! Og i mårra er herligheten over... Men jeg går allerede nå med somerfugler i magen og gleder meg til de siste dansetimene. -Steikje heller; he ikkje gleda mæ så mye t noe de sisite par årene, som jeg gjør til å danse salsa!! Satser på at det blir en tur på Havana før jul, i alle fall... (Og bare for å ha sagt det; det finnes nesten ikke fyll i salsamiljøet, og det er jo bare heilt perfekt for avholdsmennesker som meg. Og jannike også, forresten, sia ho heller ikkje drikker. Og sia ho danser Salsa, da... *Her glimrer logikken min til, jah!*) Følte nesten jeg fløy heim i dag, hehe:)

Ellers så har jeg eksamen på torsdag, og heilt ville mengder lesestoff. -Som jeg selvfølgelig ikke har begynt på før, nei... Viss noen kunne gitt meg et resymé av Wuthering Heights, for eksempel (På Norsk: Blåsende Høyder), hadde jeg forresten blitt superglad! (Men jeg regner ikke helt med det, for å si det sånn...) Av en eller annen grunn hadde jeg sett for meg at i helga; ja, DA kom jeg til å få GOOOD tid til å lese... Av ein eller ann grunn regna æ tydeligvis ikkje me kurset i det tidsregnestykket, nei... -Og på toppen av alt har jeg glemt å handle mat i dag, så nå får jeg leve på heimelaga pita (det er jo godt, da, men litt lite å leve på til mandag, for å sei d sånn), og det vemmelige, überklorede vannet vårt... For jeg rekker definitivt ikke å handle i mårra, nei... Så sånn er det...... Neida....... -Så jodda............ Se det........  

Men uansett er det ikke nok til å drepe det fantastiske humøret mitt i dag!! Da får vi heller se i mårra etter salsaen og møtet i Salem, hehe :D

Følte forresten behovet for å dra en liten vits her, mens jeg først er så glad... Altså (kremt kremt): Det var en gang to kannibaler som gikk forbi et krematorium. Da sa den ene kannibalen: -Se!! Her lager de rett i koppen!!!  *ler masse for meg selv her *hihi**

Alraith! Hadelitt!!!

Ingen kommentarer: