lørdag 16. desember 2006

Stjernetreff!

Dagen i dag har vært riktig så innholdsrik!!Begynte med at jeg vaska huset til naboen, før jeg -dæutrøtt og sliten etter mye vasking og lite søvn- tvang meg ned på Stjernetreff i Gimlehallen. Det var ikke mindre enn en heil liten idrettsgalla med mange av de beste idrettsstjernene Kristiansand har fostra, + fleire artister som Marte Wulff, Erik Faber, Rolf Løvland (For deg som har befunet deg i det ytre rom siden 1991, så er det mannen bak trolig verdens mest berømte sang; "You Raise Me Up") og åpningstale utført av vår egen Ordfører eller noe sånt; Oddvar Skisland,
seff promilletesta av Rune Andersen og Fredrik Strømstad. Fredrik Strømstad
hadde forresten sin
debut som standup-komiker, sammen med Rune Andersen. Komikeren, altså. Ikke sangeren. -Selv om denne Rune er sanger i Start-sangen da. Forresten var det 1. gang Startsangen blei
framført live, også... Nei, må få sei at det showet absolutt var verdt pengene
jeg ikke betalte for å komme inn! *hehe*

Ellers var jeg forresten også på besøk hos Hanna Grethe en tur i dag også, etter handleturen. Mest for å hente vottene mine, men blei der ei stund likavel.
Må med det samme også få gratulere ho med kjæreste!! Har ikkje møtt
kjæresten ennå,men di æ sikkert et herlig par. Hanna Grethe er i alle fall ei
god kvinne! -Så da var det sagt...

Den eneste nedturen i dag, er igrunn at jeg ikke kom meg på Gospelnighten
på Beden i Lyngdal.Det er jo faktisk ganske drit å gå glipp av, da...
Men, men... Får ny sjanse 16. mai, satser på jeg får muligheten da, jaffal!!!
Jeje...

Må forresten bare få påpeika at jeg kjeder meg noe heilt enormt for tida, så viss noen kjenner kallet til å komme på besøk (eller få besøk), så er det bare å stikke innom!!! Det er det hudfarga huset rett bak det gråsvarte, vett dere.... Har i alle fall masse kaker på frysen og i skapene, har spesielt en enorm mengde kakemenn som trenger å bli spist!! *Gidd å bo med idrettsfriker som ikke spiser en dritt, dah... :(*



Ingen kommentarer: