søndag 10. desember 2006

End Of the Show...

Da var faktisk salsakurset ferdig allerede. -Og jammen kjenner jeg det i hofta æu!! Merker jeg faktisk har noen fiskeboller uttapå øvre del av lårene, ja... Men det er så verdt det!! Jeg skal ABSOLUTT med på neste salsahelg også!! (Kommer til å ruinere meg på kurs *hihi*) Må bare få sei at vi hadde forskjellige kurs, da, og ett av kursene var i Batchata. Og det var seff knallgøy!! Selv om intimgrensene mine fikk seg en trøkk... -Men med mine intimgrenser, er det faktisk bare til det bedre. Har begynt å lære meg å bli tatt på nå, faktisk, og bare det er jo heilt fantastisk!!! Desverre funker det bare når jeg danser da. I alle fall foreløpig. -Men det går framover, og kanskje det er derfor jeg har blitt så glad i å danse??

For dere som lurer fælt på hva Batchata er, forresten, så må dere se "Dirty Dancing". -Den lap-dancinga der sånn; ca sånn, ja... -Temmelig intimt, for å sei d sånn!! (Så då skjønner dere i alle fall hva jeg mener med sprengt intimsone, *hehehe:D*)  Har forresten gnålt oss til et kurs i Batchata etter jul også, så nå er det bare velstand!!!

Ellers var jeg forresten i Salem i dag, ja! Det var veldig bra!! Og så traff jeg bl.a. Espen der, og fikk han sånn halvveis til å love meg å vise hvordan man legger inn linker og sånt stæsj... -Så det var jo en ekstra bonus! -Og, bare heilt på toppen av all herligheta; tru du ikkje d KRY av salsafolk (eller: "Salseros", som det heiter på fagspråket) i Salem??? HAH!!! (Oki, kanskje det ikke kryr da, men i forhold til hvor mange jeg faktisk kjenner der, er det ganske menge. I alle fall 3, da.  + meg og Jannike, så da er vi faktisk 5!! I alle fall!!!!) Lyngdal va toppen, men tru salsaen nesten er det eneste som faktisk er bedre med Kr Sand...

Men, nå er klokken kvart over 12 (har noen forresten lagt merke til at bloggen min er i ei heilt teit tidssone? Noen som aner hva slags tidssone jeg befinner meg i?? Hmmm..... :/), og jeg må opp tidlig i mårra. Har i alle fall 3 bøker jeg burde ha lest til torsdag, + en haug med vemmelige dikt jeg ikke fatter en dritt av. Sånne dikt man trenger utdanning for å forstå. -Hvorfor i all verden driver jeg forresten med det??? Det suger villt, i alle fall... Nei, takke meg til Robåtsangen og diktene til Trygve... (selv om de også var teite, da... Men ikke umulig det hadde litt med fremførelsen å gjøre, *hahaha* De var i alle fall lette å forstå... "symbOlør".

Ingen kommentarer: