fredag 8. desember 2006

Kleskoder er noe herk.

I alle fall når du bommer på dem!! -Sånn som jeg klarte litt i går, for eksempel. Da var det jo som sagt medarbeiderfest i salem, og ikke ante jeg at det skulle yre med kjolekledde kvinner og menn i dress; jeg klarte altså å møte opp i army-bukser... Hadde heldigvis sminka meg litt, og hadde en bluse uttapå t-skjorta, men tror ikke en gang de blomstrete skoene mine klarte heilt å rette opp inntrykket militærbuksa mi gav. -Så neste år: Ingen army-bukser på medarbeiderfesten...

For de som lurte på hvem den hemmelige gjesten var, forresten; så var det Åge Åleskjær som glimra til med sitt nærvær (Oi, det rimte, forresten... -Åleskjær/nærvær...), utkledd i skikkelig løvekostyme. Jeg
skal ærlig inrømme jeg fikk litt sansen for karen også, så alt i alt, trass army-buksene, var det en ganske artig kveld.

Mens jeg forresten er i gang her, må jeg komme med en liten rettelse: Den nye, fantastiske (i følge Olav, i alle fall) nintendoen heter ikke Wee, men wii... Så da var det sagt. Olav sov forresten ute i natt for å prøve å få tak i den. Eller egentlig sykla han herfra kl 3 i natt, i høststormen, med kjempetynne klær, til Sørlandsparken for å prøve å få kloa i nintendoen. Og bare så det er sagt med det samme: Butikken åpna ikkje før 10... Men karen klarte faktisk å skaffe leika si, det skal han ha!!

Ingen kommentarer: