torsdag 14. desember 2006

Dagen i dag...

...Er jo for så vidt ikkje over ennå, men tenkte å skrive litt om den alikavel. 
For i dag er det den 14. Den 14. Desember, vel og merke. Stort sett en dato 
man ikke bryr seg mye om; den har blitt litt bortglemt, denne datoen. 14. 
desember. Den har liksom kommet litt i skyggen i forhold til 24. Ikke kan 
den sole seg i glansen av å være fredag den 13. noen gang heller. Eller 17. 
mai heller, for den saks skyld. Men, jeg hadde egentlig ikke tenkt å starte 
en hel anekdote i anledning denne dagen, selv om noen sikkert hadde satt 
pris på det også. Det jeg egentlig skulle si, var at dagen i dag var siste 
skoledag/eksamensdag for min del før jul, så nå 
har jenta her ferie!!!! *Ah, bare ordet "ferie" sprer en herlig, varm følelse 
i meg...* At eksamenen ikke gikk særlig bra, bryr meg ca midt på leggen. 
Britisk litteratur kunne ikke brydd meg mindre. I alle fall var jeg ferdig 
kl halv elleve, og hadde en lang fridag. Var litt nede i sentrum og handla
noen gaver, + en ansiktskrem til meg selv. Og for et ran!!!!! Hadde jeg
ikkje hatt så innmari vont i trynet (og vært allergisk mot en god del
dagkremer og sånt), hadde jeg aldri kjøpt den. Jeg mener; 490 kr for en bitteliten boks!!!! Den kan være så mye av merket Dior som den bare
vil, nesten 500 kr for den lille klysa er villt!!! Nå skal jeg i alle fall ikkje
kjøpe ny dagkrem på leeeenge, den får versegod være drøy som bare
juling.... *sukk*

Ellers må jeg bare få si at på vei heim fra butikken i dag, fant jeg plutselig kanskje ut en av grunnene til at jeg ikke har type (Bortsett fra at jeg er sjenert, og så blendende vakker at alle mannfolk blir skremt bort... :P). I alle fall; her har jeg bodd i samma huset i halvanna år, og aldri før dagen i dag lagt merke til karen som bor i huset vegg-i-vegg med mitt... (Eller la egentlig merke til han under TV-Aksjonen for noen uker sia; husker jeg tenkte sånn ca "Steikje!! Har vi en sånn kar i nabolaget mitt??" -Før jeg la oppi en hundrelapp ekstra...) Men d vil sei; visste ikkje han var sønnen til naboene mine, altså... Så da var det altså avslørt... (Jeg bor liksom helt innerst, så jeg har ikke snøring på hvordan 
naboene ser ut; tror jeg har kontroll på 3-4 stk...!) Jeje; så langt en god dag,
altså, og nå skal jeg bake og feire ferien. Ahlrait!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hei ann ingrid!!
Her har du den etterlengtede kommentaren fra meg!! hihi :-)
Fetlige tanker du går rundt med :-)
Men du... snakkes!!