torsdag 7. desember 2006

Lynfart...

...Er et temmelig dekkende ord for hvordan eksamenen min gikk i dag. Begynte å lese til den kl 6 i dag tidlig (egentlig senere, sia jeg brukte en bitteliten evighet på badet, + at jeg lagde meg en skikkelig frokost. -For det er viktig når man skal ha eksamen!!), og fikk kanskje en halvtime lesetid før jeg hørte på litt musikk og sånt... -Viktig å ta ting litt sånn på sparket... I alle fall...: 1 time og 15-20 minutter brukte jeg!! Og for meg er dette altså historisk fort til å være en skriftlig eksamen!!! Ser for meg dagen i dag kommer til å bli svært så produktiv; har allerede vaska litt, starta blogg (men får ikkje til å legge til linker til andre...), vaska litt tøy, z litt på TV, lært masse om den Wee-spillemaskinen som kommer ut i mårra -den ene datafyren jeg bor med har planlagt å sove ute i vinterstormen for å få tak i denne fantastiske spillemaskinen- og planlagt å bake litt. Alt dette i tillegg til eksamenen...

Ellers så blir det medarbeiderfest i Salem i kveld, med hemmelig gjest, og greier...:P *pliiiiis la det være Stig Inge Bjørnebye!!! -Gode mann:)* D bli jo sikkert bra *håper jeg*. Og på toppen av alt; til helga er det nytt salsakurs!!! 6 timer på lørdag, + 6 timer søndag, -før det bærer rett (i alle fall nesten -en liten omvei via dusjen, bare) i Salem på kjøkkentjeneste... Ah!!! Nå føles det hærlig å være meg!!:) Det eneste -og da mener jeg det ENESTE som trekker ned litt for tida, er at jeg sannsynligvis skal til fysioterapeut snart og massere skuldrene og nakken min... Og dere som kjenner meg, veit at jeg kommer til å slite!!!! *skal kreve narkose* :( Men, det blir i alle fall ikkje før tidligst neste uke eventuelt, så da er det bare å nyte helga!!! Ahlrait!!

Ingen kommentarer: