lørdag 30. desember 2006

Lærerikt

Det slo meg nettop litt her at jula i grunnen er ei lærerik tid, i alle fall for meg. Kanskje ikke når det kommer til det helt store, men så er det jo tross alt viktig å glede seg over de små ting her i livet. Derfor tenkte jeg altså å dele litt av min nyervervede kunnskap med dere godtfolk. Les, og bli vis...

Altså...
  • Man går ikke på medarbeiderfest i Salem i Armybukser. Men dette har dere opplyste mennesker hørt før...
  • Det er lurt å begynne å lage julekortene før ca 19. desember, tenk også på at juleposten alltid er forzinka.
  • Det er ikke gull alt som glimrer. Det kan være Decodan glitter fra julekortene.
  • Og; nei. Glitter strødd over nesten hele romet lurer ikke øyet til å tro at rommet er gnistrende rent...
  • Sirupssniper er ikke hvite, de er brune.
  • Julekakemenn derimot, er/skal ikke være brune i det hele tatt, men kritthvite. Dette er uavhengig av om man er rasist eller ikke.
  • Hjernen min er tvekjønnet. Dette fant jeg ut da jeg tok en test i dag, som vistnok er utformet av eksperter, og som er seriøst ment... Hjernen min var så midt i mellom feminin og maskulin som bare går an! Det som trakk meg opp fra det maskuline mot det mer feminine, var min sans for menn og maskuline trekk hos gutter...
  • Har man for eksempel vært på besøk hos noen, eller kanskje besøkt mamma og pappa i ferien, er det lurt å sjekke om man har med seg husnøkkelen før man drar. Dette gjelder spes viss man har lang vei hjem/tilbake igjen...
Da håper jeg dere der hjemme og rundt omkring i det ganske land har tatt til dere lærdommen min, og at landet nå syder av kloke hoder, nå rett før det nye årsskiftet.
God jul og godt nytt år til dere alle sammen i alle fall!




4 kommentarer:

- viV - sa...

Er den testen tatt på nettet?? I så fall, kunne du fortalt meg linken?? Så kunne jeg også tatt den testen...ville vært artig å se hvor jeg hadde befunnet meg...

A sa...

Nå lærte jeg jammen mye rart.. :) Særlig den med husnøkkelen.. Hehe.. DEN SVIR!! ;)

Anonym sa...

HEHE ganske så morsom liste du hadde fått fram her!

Ja kakemenn SKAL være hvite. Det har ikke noe med at den ariske rasen er best...de skal bare være vite.

PS: jeg har ikke noe imot negere men kakemenn SKAL være hvite

Ani sa...

Amen, bror!:)