søndag 17. desember 2006

Er det ikke rart...


...hvordan ting liksom alltid skal gå galt når man har dårlig tid?? I år har det for eksempel vært dødsglatt (OG USTRØDD) to ganger. Har altså skjelden dårlig tid, pleier alltid å være ute i god tid. -Bare unntatt akkurat disse to dagene!! Så; ikke bare er jeg seint ute fra før, jeg må altså labbe i stedet for å sykle... *må være naturens personlige sammensvergelse bare for å plage... -Tror til og med Bibelen nevner noe om dette at naturen(/det onde/verden) er imot oss kristne...* Som dere sikkert skjøner, hadde jeg altså dårlig tid i dag. Da var det riktignok "bare" konsert i Salem, så det var ikke så galt å komme litt seint, var verre den dagen jeg skulle ha årets 1. eksamen...!!

Ellers har jeg, som dere ser, fått lagt til et bilde som på skremmende underfullt vis bare havna som en link i går... Hadde ikkje trodd jeg skulle synes en fisk var tøff, men disse er jo faktisk veldig godtatte, da ;) (Hvordan i all verden får jeg forresten skrift mellom forskjellige bilder -viss dere skjønner... Sånn som f.eks Erna og Sveinung har!- og ikkje bare bildene heilt i toppen, sånn som jeg har?? -Snakk om å være ateknisk her, azz...)

5 kommentarer:

A sa...

Veldig kult bilde... :)

For å flytte bildet kan du bare trykke med piltasten på det og dra det dit du vil ha det når du redigerer teksten... Veldig lett... :)

Glatt vær er noe HERK! Det er derfor jeg har bosatt meg rett ved salem, med flat mark hele veien bort... Hehehe... :)

Ha en nydelig jul, Ann Ingrid! Du er jammen ei god jente!

Ani sa...

Sleiping, Agnete... Får forresten ennå ikkje t di dærre støgge bildegreian... *Og viss noen sier "det er veldig lett" om noe av de tekniske greiene her, blir jeg sprø... :) -Begynner å nærme meg mamma sitt nivå nå på sånne tekniske ting... -Og ho er virkelig lost... *sukk* :)

A sa...

Sorry... Hehe...

Men det ser altså veldig bra ut med bildene på toppen også... :) Hehe... :)

theandersens sa...

Hei! Kul bogg ann ingrid... beklager at jeg datt ut den gangen jeg skulle forklare deg om linker..(eller var det kanskje du som datt ut?) anyway..sorry mac

men bilder ja..når du har lastet opp et bilde kommer det en lang sånn html koding-ting opp der du skriver bloggen din, og den kan du bare merke, kopiere og lime inn der du ønsker det:)

I neste innlegg på bloggen vår skal jeg anbefale denne:)

Ani sa...

Hmmm... Oki, da prøver jeg det neste gang...! *Hvor vanskelig kan det være???*