onsdag 13. desember 2006

Eksamensnerver,

kom til meg, holdt jeg på å si... Skulle heilt seriøst ønske jeg hadde litt 
eksamensnerver nå!! Da burde jeg klart å ta meg litt sammen å lese litt... 
Har lest kanskje en tredjedel av pensumet til eksamenen i mårra, og 
ikkje har æ våre i så hjertelig mange foredrag heller, så føle ikkje æ
ligge så himla godt ann, for å sei d sånn!! Hadde lixom satt av heile
gårsdagen + heile dagen i dag t å lese, men den gang ei!!! Silje er alltid
like forundra over at jeg alltid tar eksamenene mine med så knusende ro, skulle faktisk ønske jeg hadde litt mer nerver på akkurat det feltet... (Må være det eneste feltet jeg trenger mer nerver på også, da, de funker jo stort sett uuuutmerket til vanlig!!) *Off, nei, detta blir ikkje bra... Eksamen??Den har vi ikke sett...*

Håper i alle fall dere andre er flittigere studenter enn meg, og leser!! -Må
berømme Silje og JF litt for at di æ så flinke t å lese, i alle fall... Jeje... Håper alle dere som ikke er ferdige ennå gjør det bra på restrerende eksamener, så får dere heller tenke på ferien som kommer etterpå (Ikkje tenk på meg, hjernen min er tydeligvis innstilt på vinterferiemodus for mange måneder siden!! *sukk* Men, men... I mårra får  jeg virkelig ferie, da, så det blir bra!!
-Da blir det fest og basar, og masse kakebaking!!! -Og bibelgruppe/juleverksted hos Beate!!)

Og så må dere forresten huske, alle sammen, å ikke takke viss noen ønsker dere lykke til på eksamenen, det betyr visst ulykke... *hehe, har ikkje slått feil for meg ennå, det der... Har veldig trua på d, hehe*

Ahlrait! Hadejammm........

Ingen kommentarer: