torsdag 21. desember 2006

De siste dagene

har de tvært lite blogging fra min side. Dataen min har rett og slett brutt sammen!!! Når den av og til lar seg skru på, kan den finne på å bare skru seg av igjen av seg selv etter noen få minutter. Dette er selvsagt svært tullete og barnslig gjort av dataen, som nå skal hjem og få en skjerpings av min bror, som da altså har litt meir peiling på sånne greier enn meg. Etter å ikke hatt liv i dataen på fleire dager nå, har jeg endelig fått den på, og klart å holde den på lenge nok til å legge over alle bilder og "viktig" stoff på CD... -Så da var heldigvis det redda, i alle fall! *Takk og lov*:)

Ellers er det jo faktisk litt som har skjedd de siste par dagene. Blant annet har jeg kravla meg til frisøren. -Og det selv om jeg hater dypt og inderlig å gå til frisør. Så, mens hårgrensa mi krøyp oppover, la jeg merke til noget meget skummelt! Det ytterste håret mitt, som blir bleika av sola og det, er jo mørkeblondt. MEN! Håret som er under der, liksom, det er umiskjennelig (*grøss*) mørkeGRÅTT!!! -Noe som bare blei framheva av den "nye" sveisen min... *Vet ikke om det har noe med saken å gjøre at frisørsalongen jeg gikk til het "Skriket", men...)

Ellers hadde jeg en trivelig dag i går, der jeg fikk handlet de siste gavene, før jeg møtte Silje, som nettop hadde fått ferie:) Det var veldig koselig, i alle fall! Var og kikka litt i b utikkvinduene, og sånt. Og så fikk jeg også bakt deig til sirupssnitter, som jeg bakte ut i dag. Trodde forresten sirupssnipper var sånne gulhvite ruter man kan kjøpe på butikken, men den gang ei. Mine ble i alle fall mørke brune. -Men godt spiselige, hvertfall!!

Så i dag tenkte jeg bare å lage ei drabelig dose fondantrøre til å slenge på frysen, og pakke til jeg drar hjem i morgen. -Da er det endelig skikkelig ferie! Med 6 av 7 kakesorter (i alle fall, + at mamma sikkert også har bakt en HAUG!), i kjøkkenskapen, og bare slækking. Så, i tilfelle PCen min ikke skrur seg på igjen før jul, vil jeg bare ønske heile gjengen en KNASEND GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR!!!!

Ahlrait; hadejamm....:)

1 kommentar:

theandersens sa...

SÅÅ kjekt at du og har fått deg blogg, forresten:) Kanskje du ska t flekkefjord på nyttårsaften? Ellers må du ha ei kjempefin jul du og!! Flinke du e som har bakt så masse.. Men d visste eg jo, du e jo uten tvil det BESTE kåneemne, av alle eg kjenne i alle fall, hehe..
-Erna:)