mandag 2. februar 2009

Guddness

Da har jeg truffet begge 16-åringene, samt sistemann som holder på å flytte inn her. Hva kan jeg si? Begge ungguttene virka veldig hyggelige da, men de er jo så unge at jeg nesten får morsfølelser for dem *hehe*. Sistemann er fra Afrika eller noe sånt, han heter i alle fall Ahmed (likheten med Ahmed the dead terrorist er derimot ikke slående...). Han snakker litt norsk, men ikke så godt at jeg klarer å forstå det. -Men jeg føler liksom at han snakker såpass bra at det er frekt å snakke engelsk til han også... Hmmm.... Tricky, det der! Jaja, det ordner seg sikkert etter hvert.

Og forresten for dem som lurte: Nå kjenner jeg ikke Mosselukta lenger! :)

4 kommentarer:

Hanna Grethe sa...

LYKKE TIL I MOSS! :-) Hvem vet, kanskje jeg kommer og besøker deg en vakker dag! Send meg gjerne en melding med adressen din.

Arne Christian Kinn sa...

He du flytta te Moss??? Kult..
Kå du skal gjørr der då??
Må treffes etter hvert då, d e jo ikke så langt vekke.. hehe

Anonym sa...

Herlig å høre fra deg på bloggen igjen!!! Du får kose deg med den nye og interessante sammensetning av romkamerater:) Gleder meg til å høre mer:)
Klem!

Esther sa...

heihei! læng sia no Ann Ingrid!! Kos e d m dæ? Moss faktisk!=)kjækt der? Jobbe du der? Arti å læs på bloggen din, intervjuet i stavanger å greier!! hahah!! Bra du tar det med et smil sjøl å!, ja du kan jo bare søk på nytt neste år;)
Veit du!? No har æ også blitt blogger!! Med mine dataskills, vil det sansynligvis ikke skje så my spennende innpå dær, men ska prøv å oppdater en gang i blant! (bloggenmiinjah@blogspot.com) estherklæm!