tirsdag 4. desember 2007

Avskjedsfest

I dag har jeg vært på avskjedsfest for Vivian (som forøvrig drar til Israel snart) hos Vegard og Philip. OG: I den anledning har jeg oppdaget noe nytt, for...: Jeg har aldri vært særlig glad i wok-mat -som da altså stod på menyen i dag- før nå. Dette er en uttalelse jeg herved trekker offisielt tilbake etter Vegards imponerende kokelering. Så da var det sagt. Skulle forresten gjerne lagt inn bilder fra det, men gjett hvem som seff klarte å glemme å lade opp kameraet, da.... *sukk* Men sånn heilt bortsett fra det (Og det faktum at jeg akkurat ikke rakk noen av bussene til Grim... *hehe*), så var det veldig kjekt:) Veldig festlig også å se bilder av Vivian i sin hvite skrud; eller i alle fall noen alternativer til den:)

Vil forresten, mens jeg først er i gang her, bare få anbefale en spesiell episode av "Norges Herligste", nemlig episoden om den berømmelige tightsmannen. Skikkelig festlig... :)

Ingen kommentarer: