onsdag 5. desember 2007

Kjøkkenskap


Du er hva du spiser, sies det. I så fall føler jeg jeg burde være en STOOOR, brun sjokolade. Eller kanskje en marsipangris. Kanskje helst det siste, når jeg tenker meg om (Det hele har i stedet endt opp med et litt dårlig komprimiss; en stor gris...). Og Hege hadde vært en pakke kjeks. Anne hadde kanskje vært en slapp, ekkel sushi. Eller wok; klinisk renset for gulrøtter. Gunnar er ikke godt å si hva han hadde vært. Uansett er det mye man kan finne ut om folk gjennom å ta en kikk i kjøkkenskapet deres. -Så da er det jo bare å gjette seg til hvilket som er mitt...

2 kommentarer:

- viV - sa...

hehe, tror kanskje det nederste er ditt?

A sa...

Det nederste skapet er garantert ditt! :D DU er morsom!!

Og det skapet ditt forteller er at du er hjertevarm, har stor gjestfrihet og er en mester ved kjøkkenbenken! Nemlig!!! KLEM!!!