mandag 23. april 2007

Asosialitet og patriotisme

Jeg skal ærlig inrømme at jeg ikke er et særlig dypt menneske. Jeg liker kjøttkaker i brun saus og poteter, brødskive med ost, spaserturer i vårsola og rideturer på heia. Marsipan er forresten heller ikke å forakte. Med andre ord; de enkle ting appellerer til meg. Så da blir altså spørsmålet: hvorfor i all verden får jeg da så mange invitasjoner til facebook???! Som dere ser, har jeg gått til anskaffelse av blogg, en blogg som alle kan lese uavhengig av fotsop, farge på tennene (eller om du i det hele tatt har tenner), favoritt-grimase, eller -ikke minst- medlemskap i et bestemt nettverk. Misforstå meg rett; jeg setter pris på alle som vil holde kontakt med meg og alt sånt! Greia er bare at jeg er så sinnsykt imot nettop dette prinsippet med å måtte være medlem i noe greier for å kunne se andre folk sine profiler og sånt. Det er tungvint å huske brukernavn og passord støtt, jeg er ikke flink til å ta masse bilder og oppdatere sånne ting, og: jeg har allerede en blogg! Så det er ikke for å være asosial og teit at jeg ikke joiner med dere kreaturer som har vært svake og uselvstendige og fulgt strømmen når dere joina facebook, at jeg ikke melder meg inn. Heller er det ikke at jeg har opprettet et litt patriotisk elsk/hat-forhold ovenfor blogspot (selv om jeg har det også); nei, her er det prinsipper som gjelder. (*piuh!* Merker jeg får ut litt innebygd frustrasjon her, *hehehe*) Dagens oppfordring til dere blir da dette ene bud: dere skal holde dere til blogspot, og ikke ha noen andre hjemmesider enn dette. Da skal du få det godt og få mange nett-venner. -Eller noe... -In your face, book!

1 kommentar:

A sa...

Hehe.. Såpass! :) Ante ikke at motforestillingene var så store, hehe... :)