søndag 8. april 2007

JAAAAA! -Endelig internettilgang igjen!

Etter dager heime i ødemarka uten internett, er det endelig tid for å oppdatere bloggen igjen! :) -Godt å være tilbake, folkens! Og ca. dette har ferien min gått ut på dette året:
  • Lørdag: Heim t mamma og pappa.
  • Søndag: Loke kom heim. Wuhu!!
  • Tirsdag: Grilltur i Jegersberg samen med Silje og Jannike; 1. gang jeg har grilla sia jeg gikk i Lyngdal...! Veldig kjekt, i alle fall! -Trass i litt panikk da lighteren min (som forøvrig funka svært så godt da jeg holdt på å sette fyr på buksa mi), plutselig var tom... Men med litt flaks og masse talent *kremt*, klarte vi jommen å få fyr på den likavel. -Lyngdalstida sørga merkelig nok for stusselig lite erfaring når det kommer til det med å fyre bål uten fyrstikker/lighter, gitt... *hehe*

  • Torsdag: Rydda rommet og demonterte heile senga for å få vaska golvet bak/under den, bare for plutselig å finne ut av jeg ikke ville ha den. Overtok heller en sengebrisk søstra mi hadde før, så nå går det ann å vaske bak senga uten å skru heile dritten fra hverandre, noe som i utgangspunktet burde vært en menneskerett. Godt fornøyd med det, i alle fall :)

  • Fredag (eller kanskje det var torsdag): Jeg fikk avkrefta mitt talent som frisør, det samme fikk mamma. Mamma fikk nemlig den gode idéen at ho skulle prøve å klippe seg selv. Som dere ser på bildet; hakket klarte ho å lage heilt sjøl. Og deretter tvang ho meg til å rette opp sveisen, noe som resulterte i en merkunderlig bollesveis som egentlig minna litt om noe nazistene hadde i mellomkrigstida, bare kanskje enda litt verre. Men mamma har en bondementalitet av de skjeldne; ho bryr seg ca midt på leggen om utseendet. Så etter den fatale klippen bar det rett i noe sosiale greier i kirka. I stedet var det meg som satt heime og skjemtest. *Aaargh*

  • Lørdag: Påskebasar på Sveindal bedehus (var der ikkje så veldig lenge, da); vant en lys blå-og-babyrosa-stripete (ja, den var like skjærende som den høres ut, *hehe*) duk av noe slag, som jeg tenkte jeg kanskje kunne levere tilbake igjen som premie til neste års basar. Vant meg også en danmarkstur for 2 personer, så da blir det vel kanskje en tur snart. Seinere på kvelden/natta vart jeg også på besøk hos Maya og Siv, mine nærmeste naboer heime; satt og såg film og kjasa, veldig kjekt d æu, i alle fall :)

  • Søndag: Våkna plutselig opp til ett himlande snøvær, kaldt og ufyselig. Gidda d, dah... *Pøkk*

Ingen kommentarer: