lørdag 24. februar 2007

Mine damer og herrer;


PÅSKEMARSIPANEN HAR HERVED KOMMET!!! For et ekte marsipanvrak som meg, er dette selvsagt en intet mindre enn ein fantastisk nyhende! :) Smilet går nesten rundt her mens marsipanen inntas, dette er omtrent for godt til å være sant:)
Av andre gode ting har det som dere kanskje har fått med dere, været en mini-babyboom her. Lørdag fikk Marita B. en liten gutt (Jonas André -Rett meg viss navnet er feil...), og torsdag fikk Monica H. ei jente; Oda Marie :) Så nå er det bare Beate igjen... -I første omgang, i alle fall... :)
Men; alle gode ting er 3.
Den tredje nyhenda her har allerede vart i flere dager, men det baller stadig på seg. Nemlig: SNØEN! Jeg ELSKER snø! Og det er det sannelig bra jeg gjør, for haugen på frimerkeplenen vår en nok høyere enn meg. Dessuten har jeg også merka meg at folk blir mer pratete i snøvær, noe som også er koselig. Bare på vei til butikken i dag, prata jeg med intet mindre enn 3 naboer jeg aldri har prata med før. Og det er jo tsjekt, da. Selvsagt litt tungvint at det nesten ikke er brøyta hos oss, men likevel... -Det er jo også litt av moroa! Og viss jeg er ekstra heldig nå, passer ferien sånn inn at jeg slipper alt slapset som snart kommer... Goe gang! :)

3 kommentarer:

theandersens sa...

Tsjekt du liksom.. Jaja, går for dinna gongen:) Kjempekjekt...

theandersens sa...

Å nå må æ komme inn me ein liden kommentar au (Erna i stad, Sveinung nå) På russisk fins det faktisk en egen bokstav som uttalles sånn som i kjempekjekt!! Den ser sånn ud: Ч

Så der va det probleme løyst
чempeчekt

Ani sa...

Hehe, så kult! :) Er det en kj-lyd, eller tsj-lyd?? Og hvordan i hekken skriver man den bokstaven på data???