onsdag 21. februar 2007

Fytti feite!

Her er det snøstorm til fulle! Morgenen mon artet seg heller sjokkaktig da jeg skulle på badet i dag tidlig, og jeg fikk øye på snømengden på den ene verandaen. For 3 timer siden var snømengden der på nesten én meter, og i skrivende stund har volumet økt til godt over meteren, i alle fall! -Så det blir jo artig når vi lixom skal kræle oss ut der og måke den så ikke verandaen skal klappe sammen, eller noe...! Ellers er det jo heilt fantastisk at det har kommet snø her i byen igjen! Hurra og amen for det! :)

Men flere gode ting enn snø har hendt de siste dagene nå. Mandag var Silje i byen, og jeg rakk å treffe ho et par timer (og få bryllupsinvitasjonen -Viktig, viktig!), før turen gikk til Ansgar og Åsta, hvor det var en liten KVS-gathering. Vi ble sittende og se filmer fra bl. a. russetida til Åsta og co, det var jo artig! -Men der blir lenge før jeg klarer å fortrenge synet av Espen ikledd tanga... *Uuuh... Grøss!*

Ellers har salsaen starta på igjen! Det er bare fantastisk! Skikkelig kjekt å være igang igjen, virka som om det var masse greie folk der, selv om det jo selvfølgelig er mange raringer der også, da... Men; vi lier det! *hehe* Viste seg forresten å være enda en kar fra Salem på kurset i går (i tillegg til meg og Jannike og de to andre vi har vært på kurs med tidligere, som også vanker der... -Bare for å forklare det ufattelig tungvint, ja...), så nå begynner vi nesten å få en egen salsa-ghetto der :)

Og ellers har jeg gjort unna ett froedrag på skulen i dag. Godt å ha det unagjort, men har heilt ville mengder lesestoff til en oppgave som skal leveres neste uke, + ei bok til i mårra, og ei og ei halv bok som også skal være ferdig neste uke. I tillegg til den vemmelige grammatikken, da... *Piuh* Dette forklarer forresten den elendige blogginga mi de siste ukene; har ikke hatt tid til en dritt... Takk og LOV at det bare er halvannen uke til ferien, og at den ferien varer to uker!!! -Det trengs...

2 kommentarer:

Espen sa...

Det synest av Espen i tanga er et motbydelig syn... jeg har ikke trua på at folk har godt av å se slike filmer... Skaper tvangstanker... :)
-Biffen

Anonym sa...

Hehe, sov ikke så godt i natt, nei...! -Men var det ikke vondt, da???