søndag 16. desember 2007

Min nye leke

er Espen sin gamle gitar. Legg merke til at Em (som da betyr E moll; altså en "trist" E-tone) sitter som et skudd! Desverre sliter jeg maksimalt med alle andre grep, så det høres litt trist ut for tida, men... Heldigvis går det ikke ut over så mange andre enn mine allerede skadelidende roomies ;)

Ellers har jeg i dag også vært i bursdag til Live! -Som da egentlig fyller år i mårra. Men! Oi! Klokka er 8 over 12, så da er det jo faktisk i dag likevel, ja... Gratulerer så mye, i alle fall! Veldig kjekt; nå har jeg faktisk også treft litt av nærmeste pårørende også; og "oppførsels-messig" -viss det er et ord (eller to)- var det ingen tvil; dette er ekte søsken. Sleit litt mer med å ta det på utseendet da, men. -Og for de uinnvidde, så er det Live som troner i midten av sine søstre i bildet under. (Oida... Av en eller annen grunn var de faktisk ganske like på bildet... De var jo egentlig ikke det i virkeligheten, men! Jaja; hver gang jeg prøver å lage et poeng, så blir det liksom sabotert på ett eller annet vis... *Mystisk*)

Ingen kommentarer: