søndag 2. desember 2007

Jeg er i live...

Det vil si, jeg har nettop kommet fra Live, etter å ha vært på besøk der. Men jeg er i live også. For de som lurte på det, etter nesten en måned uten blogging. Grunnen til den labre blogginga skyldes da altså -for de som måtte lure på det- at jeg har jobbet veldig mye i det siste. Mye mer enn jeg egentlig hadde planlagt. Og det blir mye jobbing fremover også; faktisk så mye at jeg begynner å lure på om jeg får tid til å kjøpe gaver, eller om det bare blir lamper på alle sammen... MEN; akkurat nuh har jeg faktisk en aldri så liten ferie da; hele 3 dager fri! Det er bare sykt deilig nå... :)

Ellers; siden klokka æ 01.42 i skrivende øyeblikk, blir dette en kort blogg/referat fra tida siden forrige post. Så...: Hva har egentlig skjedd siden sist??
  • Vivian og Magnus har forlova seg! Gratulerer!!! :) Og siden jeg plutselig ikke finner ut hvordan man roterer filmer lenger, får dere derfor nøye dere med en brudevals i vinkel...
  • Vi skriver desember, og advent er i gang
  • Det samme gjelder julebaksten her i huset, selv om den nok blir ganske redusert i forhold til fjorårets... Men utbaking av julekakemenn blir det i alle fall senere i dag :)
  • Ellers har jeg klart å flause meg litt foran Alejandro Fuentes (for et par uker siden, da...) ved at jeg klarte å bomme på en benk, og ramla over ei søppelkasse før jeg ramla videre ned på asfalten, og fikk større problemer med å reise meg opp igjen... Såg ut som om han syntes det var festlig, i alle fall... (*hehehe* Oki, jeg syntes også det var litt festlig da...)
  • Jeg har også gått til anskaffelse av mitt første par høyhælte sko, eller rettere sagt et par støvletter. Disse ble kjøpt i en forsøk på å tvinge fram mine mer feminine sider, noe som heller har gått litt så som så, når sant skal sies. Planen var i utgangspunktet noe sånt som at med litt nye, femi klær, skulle min tvekjønnede hjerne ta hintet, og bli litt mer femi den også...
  • Takket være disse støvlettene har jeg forresten også gjort en aldri så liten oppdagelse, da. Nemlig at jeg har en veldig høy fotbue. Noe som i seg selv resulterer i en noe skeiv beinstilling, men som samtidig gjør meg som skapt for balettdansing... *hehehe* -Festlig...
  • Og sånn ellers har jeg nettop vært på "sosialkveld" på Ansgar (som tidligere nevnt), og spillt spill og tøysa. En høyst verdig måte å tilbringe en lørdagskveld på :)
  • Lørdag natt derimot, bør derimot tilbringes i senga. Derfor tar jeg herved kvelden nå, med løfte på tro og ære å bli en bedre blogger.

God natt, folkens! *Gjeeeeeeesp*

Ingen kommentarer: