mandag 5. februar 2007

Uka som gikk...

Siden blogginga mi har vært temelig dårlig de siste dagene nå, tenkte jeg å gi dere alle en liten oppdatering på hva som har skjedd den siste uka eller så. Enkelt og greit. (Og forresten ganske kjedeligt, ja...)

Altså:

  • Søndag: Jeg traff Nancy, kjæresten til min bror, for 1. gang, og jeg må si de virket voldsomt søte sammen. Fikk inntrykk av at Nancy var veldg koselig, men ho prata ganske gebrokkent engelsk (hadde litt vanskelig for å forstå ho et par ganger), så det er aldri godt å si.
  • Mandag (+ noen dager til): Jeg var fremdeles skeiv i trynet etter torsdagens eventyr. Men, ikke nok med det; jeg hadde også blitt farget. Svulsten på kjeven hadde intatt noen heller spennende blå og svarte fargetoner selv ikke consealeren min klarte å skjule. -Særs lite artig å gå på skulen i i den tilstanden, jah...
  • Mandag eller tirsdag eller noe: Nevøen min satte fyr på huset til min søster. Heldigvis var det bare den ene kjøkkenveggen som tok skade.
  • Onsdag: Nå skal dere høre! For 1. gang på nærmere 2 år (sia siste gymtime på KVS en gang i april/mai for 2 år siden, dagen etter at meg og Esther pakka inn bilen til gymlærer Endre i dopapir), snørte jeg på meg mine gamle gymsko og tok en joggetur. -Helt uprovosert!! For øvrig en engangsforeseelse som ikke frister til gjentakelse, spesielt ikke med den påfølgende 3-dagers gangsperren. Dessuten var kjeven min fremdeles ikke helt god, og når jeg jogget i nedoverbakke, disset altså denne hevelsen noe voldsomt. Skikkelig ekkelt, og egentlig ganske vondt! :( -Dessuten så det sikkert dritteit ut også...
  • Torsdag: Jeg husket å gå på bibelgruppa... *hihi* Veldig kjekt, i alle fall!
  • Fredag og lørdag: Endelig helg, sånn at jeg har kjøkkenet mer for meg selv. -Bakedag!! *Weee* Nå får jeg knapt lukka frysen.
  • Åsta kom på besøk, kjempelenge sia jeg har z ho! Tsjempatsjekt å treffe ho igjen, alle fall! Etterpå var det møte i Salem, det tok jo heilt av. KONGE! :)

Soleis! Verre var de altså ikke å kætsje øp i mitt liv!

Ingen kommentarer: