tirsdag 13. februar 2007

Impuls!

Soleis! Endelig kommer en liten oppdatering på denne fantastiske helga! For dere som, mot all formodning, ikke har fått med dere det, var det altså Imuls i Salem i helga! -Og det var knallgøy! Opplegget var egentlig tilrettelagt for ungdom fra 13-17 år, så da var jeg med og var voksen og ansvarlig. -Noe som for så vidt gikk litt så som så... Mesteparten av tida var jeg i kaféen, og fredag kveld var jeg til og med kjøkkensjef! Tenkte litt, sia jeg først hadde sjansen til å sjefe litt, at det hadde vært morsomt om alle måtte kalle meg "O store" eller noe sånt, men i ettertid var jeg jo selvfølgelig veldig glad jeg ikke lufta denne idéen. Makan til meir rotete og ustrukturert kjøkkensjef skal man nemlig lete lenge etter. Mesteparten av tida følte jeg igrunnen jeg bare vima mentalt forvirra rundtomkring, mens alle mine undersåtter sprang fram og tilbake og visste akkurat hva som måtte gjøres. -Men det var jo godt de visste det, da...

Og så var jeg forresten også "utgangsvakt" eller noe sånt i festsalen etter kveldsmøtet på lørdag, fra kl 11-01 eller noe sånt. Akkurat det tok jo ikkje heilt av, da; det var nemlig veldig få folk som var der etter møtet, og jeg var dautrøtt. Spenningen steg bittelitt da jeg klarte å spenne bein for faktisk den eineste personen som prøvde å gå forbi meg den kvelden. Og det var ikke en gang med vilje. *Typisk*

Ellers fikk jeg vært med på en og en halv Celebrations, og de var skikkelig bra! Martin og en annen fyr (Andreas???) hadde en knallfin mini-musical fredagen, og møtet og det på lørdagen tok jo heilt av gårde, Kåre! Knallgøy, i alle fall! Bare trist kameraet mitt streika så jeg ikke fikk tatt noen bilder av herligheta... -Jeje, sånt skjer...

Andre bra ting (for meg, i alle fall) har også skjedd. For: denne uka skulle jeg egentlig levert inn både to oppgaver (har begynt på den ene nå), i tillegg til å holde foredrag om ei bok jeg fremdeles ikke har lest. Dette er sånne ting som fort kunne blitt travelt, hadde det ikke vært for at den ene læreren ble syk, sånn at foredraget ble utsatt til neste uke. -Dvs at jeg da har hele helga på meg på å få lest den stygge boka. Boka heter forresten så mye som "A Good Man is Hard to Find", noe jeg kan skrive under på. Vurderer litt å bare drite i boka; føler jeg er ekspert på temaet... :)

Og, forresten; bare sånn apropo "herlighet": Jeg har herved nå gått til anskaffelse av (tamtarataaaa! *trommevirvel*): MP3-spiller! Så akkurat nuh ligger det nyanskaffede tekniske vidunderet (I ekte Claes Ohlsson-kvalitet, kr 299,-) ved min side, fremdeles ubrukt sia jeg plutselig ikke hadde batteri i rett størrelse. Så batterijakt; det får bli morgendagens mission. Ahlrait! :)

(Detta blei en himlande lang mail; vett det, men tok litt igjen for dårlig blogging den siste uka. Gratulerer så masse om du likevel kom igjenom.)

Ingen kommentarer: