lørdag 6. januar 2007

Se det!

Da var jammen dataen min reparert også, i alle fall midlertidig, og godt er det! Merker jeg har blitt litt avhengig av internett, i alle fall! Litt kjedelig å måtte legge inn all musikken og sånt på nytt, men... -Det er jo verdt det....

I dag sitter jeg altså med gangsperr i kroppen, og må inrømme det er litt deilig! Var i Søgne og besøkte Loke i går, og rei altså for 2. gang sia august. -Viss noen altså begynner å gnåle nå om at ridning ikke er trening, kan de bare drite og dra, dere aner ikke.... Gangsperren i lårene, ryggen og skuldrene mine er absolutt ingen fantomsmerter... Må forresten bare få skyte inn litt her om hvor stolt jeg er av gullet mitt, han har vistnok klart å bli en av stallens yndlinger (de har vel en 20-30 hester der, eller noe sånt), og de som er litt redde for hest/å ri, blir altså plassert oppå Loke. Hvor lurt det er på en skala, veit jeg ikke om jeg skal fundere så mye på her. I går var han i alle fall helt propell! Loke, som vistnok aldri hadde bukka med noen på i rideskolen, brøyt altså den tradisjonen med glans i går. -Kanskje er det meg, at han kjenner meg så godt at han tør å vise sitt sanne jeg/monstersida si med meg på eller noe.... Eller kanskje har det noe med at han blir så nedpsyka av at folkene i Søgne pleier å stelle han opp som den homohesten eller noe... *Stakkar... Jeg skjemst!*

Men, for dere som altså ikke vet hvordan verdens fineste/tøffeste hest ser ut, så kommer noen bilder her. Eller rett under. Der:









<- Kanskje det ikke var så mye mer enn luggen som syntes her, men... :)












Over ser dere altså meg og Loke. Loke er den underste.



(BARE så det er sagt; Loke glefser ikke på dette bildet, han er på vei inn i en gjesp....) Gjesping er igrunnen utrolig smittsomt, merker jeg begynner å gjespe hver gang jeg ser det bildet. Gjesper faktisk akkurat nå... Av en eller annen grunn blir jeg alltid så fascinert av de søte munnvikene han har på dette bildet...

-Så nå vet dere i alle fall hvordan han ser ut...

*Går og legger meg, gjesper så tårene renner her... :( *

2 kommentarer:

theandersens sa...

Jeg GJESPET NÅ!!!!!! Freaking

Ani sa...

-Godt å vite at bloggen min altids kan fungere som sovemedisin... :P