tirsdag 23. januar 2007

Noe litt tyngende...

Hmmm.... Hva kan det være, tro??? Hmmm... -Kan det være............meg??
Jah, så sannelig, det er det!
På søndag klarte jeg det altså igjen. Jeg knakk den ene kjøkkenstolen. Ikke at jeg har knekt noen kjøkkenstol før, men jeg har knukket diverse andre ting. I fjor klarte jeg for eksempel å knekke den ene stolen som stod i stua; en av de stolene som tilhørte Øyvind, den ene daværende samboeren min. Maks et par uker senere er jeg jommen ikke snauere enn at jeg klarer å knekke senga mi også. -Og ikke bare ei sånn råtten lita sengeplanke, nei. Da knakk heile bjelken som sengeramma låg på. -I tillegg til ei sånn sengeplanke, da.
-Så nå, Ann Ingrid... Nå skal vekta til pers, her *sukk*...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi.. tror bare det er møblene som var dårlige jeg!! (for jeg knakk jo au ein stol på kjøkkenet deres i fjord...)

A sa...

hvordan i all verden klarte du å knekke en kjøkkenstol?!? *nysgjerrig*

Ani sa...

Aggie: Det er lett, det! -Det er bare å sette seg ned...
Silje: Stemmer det, ja *hihi*! Det hadde jeg glemt... Men du ser, vi har nok fått nye stoler sia i fjor; heilt nye, faktisk... (dessuten klarte jo jeg å knekke senga mi når æ budde på E1 æu... -Sjøl om det nok var litt meir forståelig at den gav etter, da *hehe*)