fredag 8. januar 2010

Årets første post!

Og jeg smeller til med intet mindre enn....

Tamtadaaa:

Verdens beste vits!

Ikke en veldig klar vinner, men... Kanskje heller ikke helt den morsomste vitsen jeg har hørt, akkurat (Et av kriteriene var forøvrig at vitsene skulle passe til en tiåring, så da har det kanskje sin naturlige forklaring), men siden jeg er i det litt ville hjørnet i dag, smeller jeg liksågodt til med den likevel.

Altså:

To jegere fra New Jersey var ute i skogen da en av dem plutselig ramlet i bakken. Han så ikke ut til å puste og øynene hans rullet bakover i hodet. Den andre jegeren fisker fram mobilen og ringer nødtelefonen. Han stotrer frem til operatøren: «Min venn er død! Hva skal jeg gjøre?» Operatøren svarer med rolig stemme: «Ta det med ro. Jeg kan hjelpe deg. Først, la oss forsikre oss om han virkelig er død». Så blir det stille og et skudd høres. Jegeren kommer tilbake til telefonen, han sier: «OK, hva nå?».

En annen vits, som også nådde høyt opp på listene, var følgende:

Sherlock Holmes og Dr. Watson er på telttur. De slår opp teltet sitt under stjernene, og legger seg til å sove. Utpå natten vekker Holmes Dr. Watson: «Watson! Se på stjernene og fortell meg hvilken slutning du trekker av det». Watson svarer: «Jeg ser tusenvis av stjerner, og selv om det kanskje bare er noen få av dem som har planeter, er det ikke usannsynlig at enkelte planeter ligner på jorden. Og hvis enkelte planeter ligner jorden, er det også en mulighet for at det finnes liv.» Da stønner Holmes oppgitt og svarer: «Watson, din tosk, noen har stjålet teltet vårt!».

Høytlesing av følgende vitser burde herved gjøre deg umåtelig populær hos en vilken som helst tiåring (Men kanskje ikke så mange andre...). -Så da vet du det...

1 kommentar:

Anonym sa...

I inclination not approve on it. I think polite post. Expressly the title attracted me to be familiar with the unscathed story.