søndag 8. november 2009

Ubudne gjester???

I dag tidlig, klokken halv 6, mens jeg var på badet, hørte jeg tydelig skritt i gangen. Av en person med sko/gummisåler. -Trodde det kanskje var en kamerat av Miriam eller noe, men stusset litt likevel, siden han/hun var oppe så tidlig en søndag morgen. Jeg følte i alle fall litt at noe kanskje var galt, så jeg unngikk å titte inn i stua, men gikk rett på det andre badet og sminket meg, lukket døren og bråkte litt mer enn jeg pleier for å å gi en eventuell "overnattingsgjest" muligheten til å fordufte. Var ikke redd eller noe, men på vei ut av leiligheten kastet jeg et kjapt blikk inn i stua også, uten at jeg kunne se noen.

I natt, ca klokken halv 2, når Miriam kom hjem fra julebord med jobben, så hun så vidt en person i leiligheten. Hun syntes det var litt rart, men tenkte kanskje det var meg. -Selv om det ikke akkurat er typisk meg å opp og tusle på den tida av døynet, da! Og jeg kan bekrefte at det ikke var meg som var oppe da. Og siden begge to har hørt/sett noe(n), må jo det bety at det kan ha vært en person i leiligheten vår. Ingen av oss visste om at den andre hadde sett/hørt noen heller, før Miriam nevnte det når jeg kom hjem i kveld.

Ingenting har forsvunet eller noe, men den lille episoden er egentlig bare utrolig rar! -Og skikkelig freaky. Tror begge to fikk gåsehud når vi hørte hverandres "historier", vi ble i alle fall rimelig satt ut. Er jo veldig rart viss det har vært nen i leiligheten, og det kan jo  ha vært innbilning eller noe, men... -Siden bege to liksom... ..?

Uansett; Inngangsdøra er herved forsvarlig låst, og det kommer den definitivt til å være heretter også (Må også få si at vanligvis er vi flinke til å låse døren, men jeg reagerte også litt i dag tidlig på at døren faktisk var ulåst)!

Ingen kommentarer: