fredag 5. februar 2010

Feels lucky :)

Mamma ringte meg i går for å få en liten oppdatering på om jeg hadde fått fiksa bilen. Sa jeg hadde fått den understellsbehandla, og betalt 1200 kr for det. Jeg har jo ikke peiling på pris og sånt, så jeg ante ikke om 1200 var billig eller dyrt, jeg. Så mamma spurte pappa. Hvorpå jeg bare hørt et hyl i bakgrunnen ( og pappa er normalt temmelig sindig når det komer til sånt!) "Tolv hundre?? Tolv HUNDRE ??!! -Jeg betalte 5000!!!"

Gjett om jeg bare elsker mekankeren min nå, da... :)

Siden det er en altfor lang tid siden forrige bloggpost, tenkte jeg forøvrig jeg kaskje kunne smelle til med forrige ukes lille oppdagelse. En liten ting jeg kanskje burde huska på allerede for et år siden, men sånn går det når man er treig i oppfattelsen! Jeg kom nemlig til å tenke på at jeg straks har jobba et år i hjemmehjelpstjenesten nå. -Og plutselig kom jeg da også på at "Oi... Stemmer det; jeg er jo allergisk mot husstøv og midd..." Jaja... Kan jo ikke alltid være like heldig i yrkesvalg, kanskje, men... XD

(Vil med det samme bare anbefale en liten post jeg skrev om temaet allerede i 2007. Middfakta. -Jeg synes jo det er litt kjekt med utrolig unødvendig kunnskap, da... :) )

Er forresten en liten ting til jeg ønsker å si mens jeg først er på bloggen igjen. Nemlig: Dette var ikke meg!: Flause

XD

Ingen kommentarer: