søndag 28. september 2008

JAAAAAAAAAAAAA!!!

I fare for å virke veldig egoistisk og selvgod her (det er jeg jo for så vidt uansett; ingen grunn til å legge lokk på det *hehe*), må jeg bare får opplyse om at jeg nå har fått mail fra aspirantnemda (fengselsbetjentskolen). Da jeg sjekka internettsidene deres sist, var det over 1100 søkere; på opptil 150 plasser... Nå har hele 750 av disse fått avslag, og som mitt ekstasiske (??), vanvittige jubelhyl tilsier, så var jeg IKKE blant disse 750 utstøtte! Det vil si at jeg bare har rundt 400 søkere igjen å slåss om plass med, og det er jo så vanvittig mye bedre enn å slåss mot over 1100 stk...! Åh; nå håper jeg bare så sinnsykt mye at jeg kommer inn!

Som om ikke det var nok, så har jeg fått satt Loke bort på fôr på Nodeland, og til alt overmål hos ei som har ridd han en del før. Og akkurat som meg liker hun egentlig ikke fjordinger, men Loke er da unntaket. -Og sånt liker man jo å høre :)

DESSUTEN er det snart duket for salsa 4-kurs (viss jeg får plass på kurset, men jeg meldte meg på veldig tidlig, så jeg tror jeg får plass (hallo folkens! Jeg trenger en dansepartner!!!)), og det er jo bare superkjekt!

Det eneste som faktisk er negativt nå, er at jeg må trene som en helt de neste 30 dagene for å komme gjennom den fysiske testen på KRUS. Men så er det jo også utrolig viktig å holde litt bakkekontakt selv om man er superglad, så da tenker jeg treninga tar seg av den biten *hehe* (Og forresten også de høyhælte danseskoene som må gås/danses inn dene uka, og som garantert blir en smertefull affære fremover. Men det er verdt det!)

Ååååååå! Jeg er så GLAD!!!!
*-Og fy søren som jeg gruer meg! Ææææææ*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig bra!!!!!! :D :D :D
Så gøy å høre!!!! :D :D :D
jeg håper virkelig du kommer inn!!
og at du klarer testen, hehe, men det gjør du helt sikkert, du som går opp og ned den grusomme gimlebakken hele tiden! og danser så mye! ;)
Klemmer!!

Ani sa...

Går ikke opp der nå lenger, vettu... *hehe* Bor i Marviksveien nå...

Anonym sa...

å ja... gjør du det altså??? hehe.. ja, ja, da får du jogge rundt gamle stadion i steden for! ;)

Anonym sa...

Så bra!!! Dette blir spennende. Som sagt, jeg heier på deg:)Sees kanskje på salsa4? Ha en strålende uke;)