søndag 1. april 2007

Når livet smiler...


Oh, yeah; mye bra som skjer nå!

Først av alt...:"Ungen min" kjæme heim i mårra, mange uke før d som enkli va planlagt. Nå bli d beite og lange dager i sola på bølla mi også! -Og æ får se han igjen, ette å ha sett han 3-4 ganger i løpet av det siste året... *Stooort smil*

Ellers er det jo ferien da, og det er jo nesten verdt å feire i seg selv! Og skikkelig sommervær på toppen av alt... :) Ferien SKAL bli bra; har sånn halvveis planlagt å gå på påskebasar på bedehuset heime, og så kjæme Silje t byen på tirsdag, Sunniva skal overnatte hos meg i slutten av ferien, og jeg har bestemt meg for å få roen til å jobbe med grammatikkoppgaver og bli ei vis kvinne. -Ikke tenke på at jeg ligge over et halvår på etterskudd og har MASSE å ta igjen. Neida, dette går så bra, så. Dessuten skal jeg jo bare ta igjen såpass mye at jeg står på eksamenen, og det kan da vel ikke være all verdens??

Og etter påske er det Rueda-kurs (salsa som ringdans; alle bytter partnere på kommando, sånn at partnerbyttene blir gjort om til dansetrinn; ganske fancy greier), og det RULER!!! Og så kommer påskemarsipanen på halv pris også (før det til slutt forsvinner heilt til jul, da... *panisk hyl!*) sommerferien nærmer seg skikkelig, æ sleppe å vere heime under våronna når gjødselspredninga på vår tomt begynner, og MASSE anna skikkelig bra!

Åh, ja... Ann Ingrid er lykkelig... :) GOD PÅSKE, FOLK! :)

Ingen kommentarer: