mandag 12. mars 2007

Vima meg... (dagens lille flaue)

Nå er det litt tid siden jeg skreiv sist, så dette får bli en oppdatering på den siste uka eller så. Så la oss derfor begynne med forrige mandag, altså for ei uke sia.

For...: Da fant jeg nemlig på at jeg skulle begynne på swingkurs. Særs lite motivert (vil bare lære det fordi "alle andre" kan det, + at det passer til mer musikk enn det salsa gjør.). I alle fall stillte jeg relativt glad og fornøyd opp i Arbeideren. Hadde jeg gjort bittelitt research i forkant, ville jeg funnet ut at det også er swingkurs på HiA, og at det kommer litt flere studenter der. Men selvfølgelig; det gjorde jeg ikke. Så, i stedet for å treffe folk meir på min egen alder, ble jeg gående rundt og danse med folk på 55+ år. Dessuten var jo kurset tilrettelagt for litt eldre, så de gikk fantastisk seint fram med å lære nye steg og sånt, og jeg er oppriktig forbauset over hvor lite det går ann å lære på 2 klokketimer *hehe*:) Uansett har jeg betalt for kurset, så i kveld er det bare å kreke seg på LIDLsen igjen. Pøkk.

Og sånn ellers har jeg forresten vært i Stavanger noen dager og besøkt Silje og JF, og det var skikkelig koselig!! JF har forresten kjøpt seg ny bil; den tøffeste bobla ever! Turkis og med skikkelig spoiler, skikkelig anti-soss... -Herlig!:D Var ellers også på tacokveld med laget på torsdagen, (veldig kjekt, forresten) og da klarte jeg å komme litt i prat med Roy Elling (pastor Foss) sin dobbeltgjenger!! -DET var en litt snål følelse, jah... Har aldri vært borti folk som er så sinnsykt like på alle måter, og som aldri har treft hverandre!

Helt til sist tenkte jeg å innlemme dere alle i dagens lille flause fra min side. For: I dag var jeg på jobbintervju på en sportsbutikk nede på Lund. Satt og prata med en kar på kanskje et par og tjue, som var dritnervøs siden han aldri hadde intervjua noen før... Så det heile gikk i grunnen ganske greit, vi bare satt og fjasa litt og sånn, veldig slæckt og godt, følte det gikk greit, lixom :) Uansett; da jeg forlot butikken og hadde kommet meg vel ned til byen, oppdaga jeg selvfølgelig at smekken stod på vidt gap!!! Det hadde den garantert vært under jobbintervjuet også, hehehe. -Så det var det førsteinntrykket, ja! *sukk* Sånt skjer bare meg *hihi*... Uff...

4 kommentarer:

Hanna Grethe sa...

HAHAHA!:D ann ingrid - du e en av di tidigste personene eg kjenner. kossen får du d til?
kos deg på swingkurs! d blir nok bra, ska du se. så får du lære meg litt mer salsa neste gang vi treffes. gleder meg allerede!:D

A sa...

Hehehe... Deilig swingkurs!! ;)

Anonym sa...

Hehehe, herlig flause! JF= Jan Fredrik??? Og Roy Ellings dobbeltgjenger skulle jeg gjerne likt å møtt :)

Ani sa...

Riktig gjetta... :) -Har forresten ikkje hørt noe frå den jobben sia; kan ikkje fatte det... *hihi* :D