tirsdag 14. august 2007

Nesten i Festningen

Ja; etter over to år som Kristiansandsbeboer, kan jeg nå stolt si at jeg nesten har vært i Festningen. Jeg har i alle fall labba rundt den, siden selve bygget var stengt. Jeg skulle liksom guide en av mine nye samboere i byen, og da falt jo Festningen litt som en naturlig severdighet. Jobben min som guide gikk forresten så som så, for på vei fra Kollen til byen, klarte vi å gå feil vei når vi skulle ta snarveien, så for ANDRE GANG i år klarte jeg altså å gå meg lettere vill på kirkegården... Jupps...

For dere som forresten lurte, så har nå begge de nye samboerene mine herved flyttet inn i kåken. Heldigvis virker begge to herlig normale, noe som er veldig positivt :) Veldig greie og festlige folk så langt, i alle fall... :)

Ellers klarte jeg den kunsten det faktisk er å ødelegge begge skoene mine akurat samtidig -bare ved å gå på dem-, noe som ledet til en ny økonomisk investering; nye sko. Så på vei hjem måtte jeg bruke de nye skoene, som viste seg å gnage både lenge og vel. Så dagens egentlig virkelige oppdagelse må vel sies å være hvor fascinerende vannblemmer faktisk er... :)

Dagen fikk en verdig avslutning med TV-kveld hos Viv og Hanna + en masse andre folk; på vei ned dit gikk jeg meg forresten atter en gang vill. Av en eller annen grunn var liksom ikke huset så veldig logisk plassert i forhold til gata. Og på toppen av alt klarte jeg å glemme mobilen hjemme. Min vanligvis så gode retningssans fikk tydeligvis totalt samenbrudd i dag... Jeje; om ikke annet, så har mitt talent for guiding i det minste blitt grundig avkrefta *hehe*

Ingen kommentarer: