mandag 3. november 2008

Dagen før dagen før dagen før dagen før dagen

Sagt på en annen måte; det er i dag 4 dager til jeg skal til Stavanger fengsel på opptaksprøve. Jeg er nervevrak, og fatter ikke helt hvordan det er mulig å grue seg så vannvittig mye til noe man har så utrolig lyst til! Menmen... Vært igjennom legesjekk og alt med seg (alt OK, men med noe høyt blodtrykk & puls. -SOM om det er mulig å få hvilepulsen min når man snakker om fengselsskolen... Velvel.), så da er det bare test/intervjuer og alt sånn igjen.

Men det har heldigvis skjedd masse bra/snodige siden sist jeg blogga; jeg nevner i fleng:
  • Irene og JK har endelig blitt foreldre!! Konge :) (Dette er blant de BRA tingene, ikke de snodige)
  • Fiksa linken til Irenen og JK så den nå faktisk funker...
  • SNØ! -Og faktisk kom snøen før julevarene i butikken vår i år; det er jo bare fantastisk!
  • Blitt "sjekka opp" av en "kunde" i butikken; det var visst ikke ende på alle de fagre ordene og kyssene på hånden han skulle gi. Etter å ha hivd seg over meg, falt blikket på medarbeider Line, og etter diverse lovord og kyss på også hennes hånd, satt latterkrampa løst inne på Lampemagasinet AS, avd Kr Sand (Etter at mannen var dratt, selvfølgelig). Det morsomste var vel kanskje da han sa at Line's hånd var som marsipan, og han skulle til å bite ho i hånda...! -Om Line's blikk kunne drept da... *hehehehehe* Fantastisk!
  • Jeg har SHOPPA! Jepps; du las helt korrekt. Og faktisk ganske mye; fylte halvveis opp trunken på bilen!
  • Kjørt meg vill oppi Vardåsen og nærliggende strøk. Kan ikke si noe mer om hvor jeg var, for det aner jeg ikke selv heller.

Ellers går no dagan. Ikke så mye å si om det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til!! :D :D :D Jeg skal be for deg! :D

Anonym sa...

Må si jeg likte tittelen på posten!